Kirjaudu MaRan jäsensivuille

”Olet jo perillä” -kampanja tavoittelee kasvua kotimaan matkailuun

05.03.2015

Matkailu- ja Ravintolapalvelut MaRa, Palvelualojen ammattiliitto PAM ja Suomen matkailuorganisaatioiden yhdistys SUOMA kampanjoivat tänä keväänä kotimaisen matkailun puolesta. ”Olet jo perillä” -kampanja tuo esiin Suomea monipuolisena ja elämyksellisenä matkakohteena sekä kertoo kotimaisen matkailun yhteiskunnallisesta vaikuttavuudesta.


”Olet jo perillä” -kampanja tuo esiin Suomea matkakohteena neljän alueen kautta sekä kutsuu osallistumaan kampanjaan jakamalla kotimaan matkaelämyksiä ja tekemällä Kenen heimoon kuulut -matkailutestin.

Kampanja tavoittelee lisäystä kotimaisen matkailun määriin, mikä toisi Suomeen lisää työpaikkoja ja verotuloja. Kampanja tuo esiin matkailuelinkeinon yhteiskunnallista ja taloudellista merkitystä.

Miten mukaan kampanjaan?

Kampanjaan sisältyy seitsemän radiospottia, jotka kuuluvat yhteensä 73 radiokanavalla kaksi viikkoa maaliskuussa sekä kaksi viikkoa toukokuussa.  Kampanjasivusto oletjoperilla.fi avautuu maanantaina 9.3. Sivusto tuo esiin Suomea matkakohteena neljän alueen kautta sekä kutsuu osallistumaan kampanjaan jakamalla kotimaan matkaelämyksiä ja tekemällä Kenen heimoon kuulut -matkailutestin.

  • Jaa kampanjasivustoa!
  • Innosta asiakkaitasi ja yhteistyökumppaneitasi osallistumaan kilpailuun sekä voittamaan elämyksellinen kotimaan loma osoitteessa oletjoperilla.fi.
  • Kannusta asiakkaitasi ja yhteistyökumppaneitasi jakamaan kotimaan elämyksiä Instagramissa ja Twitterissä #lomallasuomessa.
  • Kerro, että kotimaan valitseminen matkakohteeksi on valinta, joka työllistää ja tuo verotuloja. Osoita, että Suomi on täynnä elämyksellisiä matkakohteita!

Kampanjan sivusto: oletjoperilla.fi, #lomallasuomessa


Yhteistyökumppanit

Fennia Hartwall Hartwa Trade Valio Saarioinen Accountor Metos Santa Maria Paulig Winpos Läntmannen Unibake